Staredit Network > Forums > SC2 Custom Maps > Topic: Fortress Survival
Fortress Survival
Sep 28 2018, 11:19 pm
By: @:@  

Sep 28 2018, 11:19 pm @:@ Post #1



I'm looking the for the remake of the WC3 Fortress Survival (http://fortress-survival.com/) map. It must have been renamed and I don't know the new name/and or it was abandoned -- I can't find it anywhere.

I'm 80% sure it exists as I remember playing it a bunch -- years ago, and while the WC3 version is very familiar to me, it doesn't seem like something I would play a lot.

Anyone got anything?




None.

Options
  Back to forum
Please log in to reply to this topic or to report it.
Members in this topic: None.
[02:15 pm]
Dem0n -- no
[01:57 pm]
MTiger156 -- However, my masterpiece project will be an absolutely banger. Though its an RPG (and those have a bad rep for being boring), I promise that this will be the best damn RPG ever made in SCR. Certainly that's worth tons of minerals right?
[01:55 pm]
MTiger156 -- My #FreeHongKong protest map feeling too much like a reskin of Dawn of the Dead. I hate to say that it might get scrapped.
[01:54 pm]
MTiger156 -- I say that verified "skilled" mappers should get an increased earning rate (and a much higher one for modders *wink*)My
[01:44 pm]
Dem0n -- post more
[01:43 pm]
MTiger156 -- KrayZee
KrayZee shouted: Well then. I finally got 20 minerals and it's been forever since I bought a box... then 0. Yay me.
I've only made 200 minerals despite my heavy activity across 2 years :-(
[12:33 pm]
Oh_Man -- "We hold these truths to be self evident. All men are created equal... go get me a sandwich nigger or I'll kill you!" XD
[12:32 pm]
Oh_Man -- https://youtu.be/g5zmty7gq1g?t=63 <- my point
[12:31 pm]
Oh_Man -- Vrael
Vrael shouted: Oh_Man you kinda missed those minor details about how fundamental rights are baked into democratic systems so you actually have power to change the system (to whatever degree you wanna argue), whereas in other systems your only option is "no u", aka it's not an illusion of choice
Vrael
Vrael shouted: not really two-party-system specific but it was kinda a big deal when those old guys wrote about "unalienable rights" and that stuff
one party systems have constitutions and human rights clauses too. I don't understand how you can claim they're exclusive to democracies. Have you already forgotten democracies used slaves, didn't let women vote, etc.?
[10:42 am]
martosss -- jjf28 ugh ... that's for enabling a cannon without a pylon? You can do it without having ANY pylons, using burrowed lings to enable doodad state
Please log in to shout.


Members Online: Roy, terrenceusoto, O)FaRTy1billion[MM], Dem0n