Staredit Network > Forums > Clan Oo > Topic: Everyone's leaving...
Everyone's leaving...
Feb 25 2009, 8:45 pm
By: Dem0n  

Feb 25 2009, 8:45 pm Dem0n Post #1

ᕕ( ᐛ )ᕗ

I'm sad. :( Rash, Lethoth, and D-M ALL joined Mp. :-( They keep stealing out members! :><:



Memes gather, and now my watch begins. It shall not end until my death. I shall take no wife, hold no lands, father no children. I shall wear no crowns and win no glory. I shall live and die at my post. I am the sword in the darkness. I am the memer on the walls. I am the shield that guards the realms of memes. I pledge my life and honor to the Meme's Watch, for this meme and all the memes to come.

Feb 25 2009, 8:59 pm HavoK Post #2



Hmmm... Their just not cool enough for us?



None.

Feb 25 2009, 9:19 pm BlueWolf Post #3



It's not considered stealing when they freely join Mp.



None.

Feb 25 2009, 10:54 pm HavoK Post #4



I don't think he meant it literally...



None.

Feb 26 2009, 12:23 am JamaL Post #5



Ah, all is fine.


...just wait until SC2 comes out.



None.

Feb 26 2009, 12:35 am CooL Post #6



But the other memebers like you are never gonna join other clan. Right?



None.

Feb 26 2009, 2:13 am BlueWolf Post #7



Well originally, D-M was from clan Mp @uswest. The only reason he quit Mp was because I had gone inactive. Him and a couple others came into Oo, following Twitch.



None.

Feb 26 2009, 2:29 am HavoK Post #8



I was one of those few people... I use to be in Clan Mp... Twitch recruited me, then we converted over to Clan Oo...



None.

Feb 26 2009, 3:46 pm Snipe Post #9



Rash joined Mp??.. Kinda sucks. I hated him at first because i thought he was a bad recruit but he was a cool guy... Kinda lame of him to do that.



None.

Options
  Back to forum
Please log in to reply to this topic or to report it.
Members in this topic: None.
[04:54 pm]
NudeRaider -- Oh_Man
Oh_Man shouted: Half life 3 fcking confirmed mates
except it's not really hl3. Just a hl spinoff for vr
[03:58 pm]
lil-Inferno -- u
[02:50 pm]
MTiger156 -- Valve still can't count to 3 :wob:
[01:03 pm]
Voyager7456 -- not really tho
[07:29 am]
Oh_Man -- Half life 3 fcking confirmed mates
[07:24 am]
NudeRaider -- takes like half a second for me. Got 5,8MB/s down
[2019-11-22. : 1:20 am]
MTiger156 -- I got 3MB/s download... but it took a minute >_<
[2019-11-21. : 10:26 pm]
Suicidal Insanity -- Its only 5MB
[2019-11-21. : 10:13 pm]
MTiger156 -- Jeez, I can't even load it LOL my pathetic internet.
Please log in to shout.


Members Online: Roy, Landefeldes6, doll98, shimmer26, jjf28