Members in Shoutbox
None.

Shoutbox Search
Search for:


Shoutbox Commands
/w [name] > Whisper
/r > Reply to last whisper
/me > Marks as action

Shoutbox Information
Moderators may delete any and all shouts at will.
Global Shoutbox
Please log in to shout.
Pages: < 1 5 6 7 8 93087 >

[2017-11-06. : 7:51 pm]
jjf28 -- :kame:
[2017-11-06. : 7:51 pm]
NudeRaider -- Btw. Walking Dead S07E01 was fucking brutal. Not sure if any episode before did a better job of conveying dread than this one.
[2017-11-06. : 7:50 pm]
jjf28 -- shaken, not shook?
[2017-11-06. : 7:48 pm]
NudeRaider -- jjf28
jjf28 shouted: NudeRaider was shook?
*shaken. And I can only answer that if I get an answer to that NudeRaider
NudeRaider shouted: Mini Moose 2707 what do you mean with "shaken" in this context?
:P
[2017-11-06. : 7:09 pm]
jjf28 -- NudeRaider
NudeRaider shouted: aye, can confirm. Was not stirred. :P
was shook?
[2017-11-06. : 6:10 pm]
NudeRaider -- Mini Moose 2707
Mini Moose 2707 shouted: NudeRaider lil-Inferno
I knew you'd say that as soon as I saw lil's comment, just as you knew I'd still have no idea what you mean... But if you don't wanna answer, that's okay.
[2017-11-06. : 4:00 pm]
Pr0nogo -- L M A O
[2017-11-06. : 2:05 pm]
lil-Inferno -- rats
[2017-11-06. : 1:32 pm]
jjf28 -- I forgot the 5th of november
[2017-11-06. : 1:32 pm]
jjf28 -- o shoot
[2017-11-06. : 10:48 am]
Mini Moose 2707 -- NudeRaider
NudeRaider shouted: Mini Moose 2707 what do you mean with "shaken" in this context?
lil-Inferno
lil-Inferno shouted: Mini Moose 2707 he scared to death, scared to lO_Ok, he shO_Ok, cuz ain't no such thang as halfway crO_Oks
[2017-11-06. : 6:52 am]
NudeRaider -- aye, can confirm. Was not stirred. :P
[2017-11-06. : 6:51 am]
Pr0nogo -- not stirred
[2017-11-06. : 6:50 am]
NudeRaider -- Mini Moose 2707
Mini Moose 2707 shouted: NudeRaider You know they shook when four excuses are dropped at the same time.
what do you mean with "shaken" in this context?
[2017-11-06. : 6:36 am]
O)FaRTy1billion[MM] -- Suicidal Insanity
Suicidal Insanity shouted: but maybe just bitter cause the place I was at yesterday was so terrible
is the friendly/fatal poke like when a house cat wants you to get out of bed so they poke your shoulder or face?
[2017-11-06. : 6:30 am]
O)FaRTy1billion[MM] -- Excalibur
Excalibur shouted: Tru, u rite u rite. What fast food should I get today boys? BK, McD, TBell, or Wen-dee?
Excalibur
Excalibur shouted: Help me pick my poison fam. D:
get tacos
[2017-11-06. : 5:18 am]
lil-Inferno -- Mini Moose 2707
Mini Moose 2707 shouted: NudeRaider You know they shook when four excuses are dropped at the same time.
he scared to death, scared to lO_Ok, he shO_Ok, cuz ain't no such thang as halfway crO_Oks
[2017-11-06. : 3:33 am]
Jack -- jjf28
jjf28 shouted: Mini Moose 2707 wait.. wut?
ya wut
[2017-11-06. : 3:33 am]
Suicidal Insanity -- but maybe just bitter cause the place I was at yesterday was so terrible
[2017-11-06. : 3:33 am]
Suicidal Insanity -- NudeRaider
NudeRaider shouted: rare footage of SI with one of his cats: https://i.imgur.com/FQJdKk2.mp4
I'd give my cats a nicer home :(
[2017-11-06. : 3:11 am]
jjf28 -- Mini Moose 2707
Mini Moose 2707 shouted: Jack https://i.imgur.com/fbLESzu.jpg
wait.. wut?
[2017-11-06. : 2:43 am]
Mini Moose 2707 -- NudeRaider
NudeRaider shouted: lil-Inferno nah, 1v1 is too stressful. I don't do serious gaming anymore. Also was afk. And now off to bed :P
You know they shook when four excuses are dropped at the same time.
[2017-11-06. : 2:39 am]
Mini Moose 2707 -- Jack
Jack shouted: Moose stop the laze bro make sen great again
https://i.imgur.com/fbLESzu.jpg
[2017-11-06. : 12:41 am]
lil-Inferno -- u
[2017-11-06. : 12:22 am]
Jack -- Moose stop the laze bro make sen great again
[2017-11-05. : 9:23 pm]
Excalibur -- I wanna try out my new map with 3v3 memes.
[2017-11-05. : 9:21 pm]
Dem0n -- the ui is weird
[2017-11-05. : 9:21 pm]
Dem0n -- wait jk it's observer
[2017-11-05. : 9:20 pm]
Dem0n -- only when watching replay
[2017-11-05. : 9:17 pm]
NudeRaider -- Just 1 last question: Just watched a scr video and noticed they can zoom out further than normal view and the ui is a lot different. Is this a feature of observer slots? Or does it only work when watching a replay?
[2017-11-05. : 9:11 pm]
NudeRaider -- lil-Inferno
lil-Inferno shouted: ayy NudeRaider, 1v1 Ex's meme map?
nah, 1v1 is too stressful. I don't do serious gaming anymore. Also was afk. And now off to bed :P
[2017-11-05. : 8:52 pm]
Excalibur -- which one? :P
[2017-11-05. : 7:45 pm]
lil-Inferno -- ayy NudeRaider, 1v1 Ex's meme map?
[2017-11-05. : 5:56 pm]
NudeRaider -- rare footage of SI with one of his cats: https://i.imgur.com/FQJdKk2.mp4
[2017-11-05. : 5:54 pm]
Excalibur -- k time for food, be back later famz.
[2017-11-05. : 5:42 pm]
lil-Inferno -- sounded like proxy reavers
[2017-11-05. : 5:41 pm]
Mini Moose 2707 -- NudeRaider
NudeRaider shouted: lil-Inferno What was bisu up to with the proxy pylon?
Probably was going to proxy DTs and/or Reavers there
[2017-11-05. : 5:37 pm]
NudeRaider -- lil-Inferno
lil-Inferno shouted: Look at this map and the cheese it enabled Flash to do against Bisu: https://youtu.be/I4E3wPegaQU
What was bisu up to with the proxy pylon?
[2017-11-05. : 5:33 pm]
Excalibur -- NudeRaider
NudeRaider shouted: Excalibur completely boxed in? :lol:
I tried a lot of different and weird stuff because I don't have the ability to execute rotational symmetry or deco like Freakling / Crackling / Testbug ect.
[2017-11-05. : 5:30 pm]
lil-Inferno -- unless I cheesed C|X^ D
[2017-11-05. : 5:30 pm]
lil-Inferno -- probs decrease
[2017-11-05. : 5:29 pm]
NudeRaider -- Inf, do you think that playing Kim on weird maps would improve your win chances, decrease them or remain the same?
[2017-11-05. : 5:25 pm]
NudeRaider -- Mini Moose 2707
Mini Moose 2707 shouted: Make Inferno fite Kim on weird maps and stream LMAO
:D
[2017-11-05. : 5:25 pm]
lil-Inferno -- 1v1 meme maps
[2017-11-05. : 5:25 pm]
NudeRaider -- Doesn't count. I have no idea what I'm doing.
[2017-11-05. : 5:25 pm]
lil-Inferno -- ya, fite me
[2017-11-05. : 5:25 pm]
Mini Moose 2707 -- Make Inferno fite Kim on weird maps and stream LMAO
[2017-11-05. : 5:25 pm]
Mini Moose 2707 -- NudeRaider
NudeRaider shouted: I'm aware. And I understand from the competitive point of view. But especially in show matches I'd like some variety. Just to spice things up. Would also be interesting to get them to play a map they've never seen except from the minimap preview and then let them figure it out on the go.
So play them and stream. X^D
[2017-11-05. : 5:22 pm]
lil-Inferno -- ya
[2017-11-05. : 5:22 pm]
NudeRaider -- thanks nonetheless. Will view it now.
[2017-11-05. : 5:22 pm]
NudeRaider -- og god, my eyes -.- is this video from the 90s?
[2017-11-05. : 5:21 pm]
lil-Inferno -- Look at this map and the cheese it enabled Flash to do against Bisu: https://youtu.be/I4E3wPegaQU
[2017-11-05. : 5:21 pm]
NudeRaider -- lil-Inferno
lil-Inferno shouted: It's not like there hasn't ever been interesting maps in pro leagues tho
I liked the map where you had a shortcut through the middle where only small units would fit through.
[2017-11-05. : 5:19 pm]
NudeRaider -- *not just never seen, but also completely unconventional and potentially unbalanced. - if possible give each race some feature they can capitalize on.
[2017-11-05. : 5:19 pm]
lil-Inferno -- It's not like there hasn't ever been interesting maps in pro leagues tho
[2017-11-05. : 5:18 pm]
NudeRaider -- I'm aware. And I understand from the competitive point of view. But especially in show matches I'd like some variety. Just to spice things up. Would also be interesting to get them to play a map they've never seen except from the minimap preview and then let them figure it out on the go.
[2017-11-05. : 5:15 pm]
Mini Moose 2707 -- Yeah, I would imagine the trends of competitively-played maps went through a natural selection / evolution process to lead to what we have today and that the ramps and chokes are a part of that.
[2017-11-05. : 5:15 pm]
Excalibur -- Ya, Blizz map, 5 min fields 2 squares too far from cc, gas 5 squares too far, no actual nat. smh.
[2017-11-05. : 5:14 pm]
lil-Inferno -- if you want completely open maps then play Blizzard maps LMAO
[2017-11-05. : 5:14 pm]
Excalibur -- Modern nats are designed to let Z do stuff like wall w/evo chambers and shit.
[2017-11-05. : 5:14 pm]
Mini Moose 2707 -- lil-Inferno
lil-Inferno shouted: Granted in Tau Cross you can completely blocc the entrance to your main with one building, but w/e
You would usually want to Sauron it up with some tech buildings in front of colonies
[2017-11-05. : 5:14 pm]
lil-Inferno -- ya it's not open, has a choke
[2017-11-05. : 5:14 pm]
NudeRaider -- lil-Inferno
lil-Inferno shouted: NudeRaider I don't think there are any in the matchmaking rotation right now, but I can think of a few without ramps like Tau Cross
probably also not open either, I assume? Those I've seen without ramps still always (I think?) had a single choke
[2017-11-05. : 5:13 pm]
Excalibur -- Mini Moose 2707
Mini Moose 2707 shouted: Excalibur Buy some damn meat, season it up, and put it in the oven or frying pan or w/e, you got that shit.
I'm going grocery shopping but I'm not doing that plus cooking on the same day-off. Too much effort. Grocery -> Drive Thru -> Home to be lazy af.
[2017-11-05. : 5:13 pm]
lil-Inferno -- I guess that doesn't apply to Zergs tho
[2017-11-05. : 5:13 pm]
lil-Inferno -- Granted in Tau Cross you can completely blocc the entrance to your main with one building, but w/e
[2017-11-05. : 5:12 pm]
Mini Moose 2707 -- Excalibur
Excalibur shouted: Help me pick my poison fam. D:
Buy some damn meat, season it up, and put it in the oven or frying pan or w/e, you got that shit.

Pages: < 1 5 6 7 8 93087 >


Members Online: Roy, outlawpoet