Members in Shoutbox

Shoutbox Search
You may search for a phrase in the shoutbox.

Search for:


Shoutbox     Commands
/w [name] Whispers.
/r Answers to whisperer.
/me Marks as action.

Shoutbox Information
Moderators may delete one or more of your shouts at any given time without notice and reason.
The Shoutbox may be good to ask for small pieces of advice, but for real questions, you still want to use our Forums
Global Shoutbox
Please log in to shout.

[04:39 pm]
Mini Moose 2707 -- Does the patch code use tabs or spaces?
[04:39 pm]
trgk -- I also hate that alt tabbing out wont revert your screen resolution
[04:39 pm]
CecilSunkure -- smh OOP
[04:39 pm]
Dem0n -- Probably programmed this patch in OOP
[04:38 pm]
Mini Moose 2707 -- CecilSunkure
CecilSunkure shouted: Another patch? wow
Wow, another patch?
[04:37 pm]
CecilSunkure -- Just a big window that covers the screen
[04:37 pm]
CecilSunkure -- What about fullscreen windowed mode?
[04:36 pm]
trgk -- I hate fullscreen mode;
[04:34 pm]
trgk -- We should just play overwatch instead
[04:34 pm]
CecilSunkure -- trgk
trgk shouted: What is systemsurvey? Anyone has an idea about it?
It's probably just looking at hardware stats
[04:34 pm]
trgk -- I
[04:34 pm]
CecilSunkure -- I like it when patches break everything :kame:
[04:34 pm]
trgk -- What is systemsurvey? Anyone has an idea about it?
[04:28 pm]
Dem0n -- smh cecil saying the same thing that Roy said
[04:23 pm]
jjf28 -- Another WoW patch?
[04:10 pm]
CecilSunkure -- Another patch? wow
[03:40 pm]
Mini Moose 2707 -- Which is roughly what we expected given other recent patches to old titles.
[03:40 pm]
Mini Moose 2707 -- If you don't still play already, nothing in the patch is really worth coming back for.
[03:39 pm]
Sie_Sayoka -- will my map be screwed since im using p15 map revealers?
[03:38 pm]
Mini Moose 2707 -- Roy
Roy shouted: Mini Moose 2707 You warned us when we actually played, and now we're paying the price when nobody plays? Woe is me.
True, I overreacted. Only about five of us here actually have reason to give a shit about the patch.
[03:30 pm]
noobscrub -- pick your poison
[03:29 pm]
noobscrub -- meem or maymai?
[03:21 pm]
Dem0n -- fuk
[03:21 pm]
Dem0n -- :roy:kt
[03:20 pm]
Dem0n -- LMAO TRU
[03:18 pm]
Roy -- "Two of the four fixes are irrelevant due to windowed mode plugins" Good news! They're relevant because those windowed mode plugins won't work anymore.
[03:17 pm]
Roy -- Mini Moose 2707
Mini Moose 2707 shouted: Everyone's EUD maps gonna break but mine will be okay. I warned you guys years ago, but some of you didn't listen!
You warned us when we actually played, and now we're paying the price when nobody plays? Woe is me.
[02:50 pm]
jjf28 -- roll call vote, last chance to make a great decision DNC <3
[02:49 pm]
Mini Moose 2707 -- AHAHAHAHA
[02:49 pm]
Mini Moose 2707 -- Everyone's EUD maps gonna break but mine will be okay. I warned you guys years ago, but some of you didn't listen!
[02:47 pm]
jjf28 -- Dem0n
Dem0n shouted: What's the significance of the address changing?
Vrael
Vrael shouted: probably just to shift the addresses that all the EUDs use or some shit like that
actually no, if the stack layout hasn't changed then current EUDs will still work; but most likely the stack has changed in someway in addition to the starting address shifting
[02:43 pm]
Vrael -- probably breaks existing maphacks and other hacks and stuff too
[02:43 pm]
Vrael -- probably just to shift the addresses that all the EUDs use or some shit like that
[02:42 pm]
Vrael -- Sand Wraith
Sand Wraith shouted: I think the belief that a fully tolerant society must tolerate intolerant individuals is worth a cat's turd. It seems like the people that hold that belief think they should be allowed to disparage or discriminate others based on lies or ignorance and should go unbothered. I'm opposed to this completely
I'd just like to point out that a fully tolerant society would not have any intolerant members, else it would not be fully tolerant
[02:42 pm]
Dem0n -- What's the significance of the address changing?
[02:39 pm]
Roy -- Oh_Man
Oh_Man shouted: https://bnetdocs.org/news/118/starcraft-patch-1-17-0-pre-release GET THIS ON THE FRONT PAGE MODS
Okay, I wrote up something.
[02:03 pm]
Sie_Sayoka -- noo
[01:50 pm]
trgk -- I hope so :) Everyone's panic here
[01:37 pm]
iCCup.xboi209 -- i can actually imagine that happening since aqrit's ddraw.dll fixes the graphical bugs
[01:37 pm]
iCCup.xboi209 -- not unless fish stays on 1.16.1
[01:35 pm]
trgk -- :(
[01:34 pm]
trgk -- Eud dead finally
[01:34 pm]
trgk -- Yy
[2016-7-26. : 1:16 pm]
jjf28 -- :P
[2016-7-26. : 1:13 pm]
Corbo -- New patch. Because, fuck you all.
[2016-7-26. : 12:37 pm]
iCCup.xboi209 -- LOL
[2016-7-26. : 10:17 am]
lil-Inferno -- Soon the map is gonna be "Can You Do 3 Tricks" LMAO
[2016-7-26. : 10:16 am]
lil-Inferno -- fuk now every glitch is gonna get patched
[2016-7-26. : 10:16 am]
lil-Inferno -- lmao
[2016-7-26. : 10:09 am]
Oh_Man -- https://bnetdocs.org/news/118/starcraft-patch-1-17-0-pre-release GET THIS ON THE FRONT PAGE MODS
[2016-7-26. : 9:22 am]
Sand Wraith -- Okay I see what you mean now, Gp, Lanth. It doesn't help at all with breaking stereotypes.
[2016-7-26. : 9:16 am]
Lanthanide -- but when the only homosexual character in a particular piece of media falls squarely into stereotypes for homosexuals, I call shennanigans
[2016-7-26. : 9:15 am]
Lanthanide -- if she weren't the only homosexual character in the game then I'd give them the benefit of the doubt that it wasn't stereotyping
[2016-7-26. : 9:14 am]
Lanthanide -- like the thought process was either: 1. lets make a big beefy tank woman.... oh, lets make her gay 'cause she's butch! or 2. lets make a lesbian character.... that means she has to be butch, right?!
[2016-7-26. : 9:13 am]
Lanthanide -- I think it's reinforcing stereotypes
[2016-7-26. : 9:10 am]
Sand Wraith -- or lack thereof.
[2016-7-26. : 9:10 am]
Sand Wraith -- Lanthanide
Lanthanide shouted: Generalpie Generalpie yeah, but why choose this particular female to make into a token lesbian?
idk, but it's in interesting given Russia's track record with the rights and protection of their LGBTQ citizens.
[2016-7-26. : 9:08 am]
Sand Wraith -- besides, when I say I'm intolerant to intolerant beliefs, I'm more interested in the behavior that is expressed. However, if they try to disseminate that intolerance, I'm perfectly fine with talking to them (except that apparently, that's intolerance!!!)
[2016-7-26. : 9:06 am]
Lanthanide -- Generalpie
Generalpie shouted: I'd say the fact that she's lesbian is pandering.
Generalpie
Generalpie shouted: She could literally be exactly the same and not be a lesbian, and it'd make no difference
yeah, but why choose this particular female to make into a token lesbian?
[2016-7-26. : 9:06 am]
Sand Wraith -- Generalpie
Generalpie shouted: Sand Wraith I think one must.
one must tolerate?... I don't think so. Tolerating intolerance is tantamount to intolerance itself because the behavior of tolerance permits the intolerant behavior to continue, proliferate, or escalate. Taking a black and white approach to bring tolerant toward intolerance is suicidal on the part of the tolerant because if the intolerant party decided to reproduce its intolerant ideology, the tolerant party can only roll over and die by the Nth generation.
[2016-7-26. : 8:59 am]
Sand Wraith -- I'm using the Google keyboard :x
[2016-7-26. : 8:57 am]
iCCup.xboi209 -- So anyone wanna start work on finding offsets?
[2016-7-26. : 8:36 am]
Generalpie -- Sand Wraith
Sand Wraith shouted: why did i type recently? how did I paste my old clipboard? fuck this phone piece of shit swipe keyboard
Swype keeps getting progressively worse
[2016-7-26. : 8:33 am]
Generalpie -- Sand Wraith
Sand Wraith shouted: I think the belief that a fully tolerant society must tolerate intolerant individuals is worth a cat's turd. It seems like the people that hold that belief think they should be allowed to disparage or discriminate others based on lies or ignorance and should go unbothered. I'm opposed to this completely
I think one must.
[2016-7-26. : 8:33 am]
Generalpie -- Sand Wraith
Sand Wraith shouted: i think the better answer is no product, since no one defined differing they
Sand Wraith
Sand Wraith shouted: ignore that. you're right i think
?
[2016-7-26. : 8:28 am]
Sand Wraith -- why did i type recently? how did I paste my old clipboard? fuck this phone piece of shit swipe keyboard
[2016-7-26. : 8:27 am]
Sand Wraith -- OH MY GOD. FUCK THIS PHONE
[2016-7-26. : 8:26 am]
Sand Wraith -- I think the belief that a fully tolerant society must tolerate intolerant individuals is worth a cat's turd. It seems like the people that hold that belief think they should be allowed to disparage or discriminate others based on lies or ignorance and should go unbothered. I'm opposed to this completely
[2016-7-26. : 8:26 am]
Sand Wraith -- My point is that pointing out that Overwatch tried to pander to minorities is recently narrow minded.
[2016-7-26. : 8:25 am]
Sand Wraith -- ignore that. you're right i think



Members Online: Roy, iCCup.xboi209, Dem0n, Doodle77, trgk, jjf28