Members in Shoutbox
None.

Shoutbox Search
You may search for a phrase in the shoutbox.

Search for:


Shoutbox     Commands
/w [name] Whispers.
/r Answers to whisperer.
/me Marks as action.

Shoutbox Information
Moderators may delete one or more of your shouts at any given time without notice and reason.
The Shoutbox may be good to ask for small pieces of advice, but for real questions, you still want to use our Forums
Global Shoutbox
Please log in to shout.

[02:55 am]
jjf28 -- lol I can visit but can't ping yet :rip:
[02:49 am]
jjf28 -- lil-Inferno
lil-Inferno shouted: no
you're in jersey right?
[02:47 am]
Sie_Sayoka -- thank
[02:46 am]
jjf28 -- or you can do it from the text tab
[02:45 am]
jjf28 -- try using the edit string button
[02:45 am]
jjf28 -- or can you... maybe there's some problems lol
[02:45 am]
Sie_Sayoka -- unless if im doing something wrong
[02:45 am]
Sie_Sayoka -- it fills it in with an existing string
[02:44 am]
jjf28 -- you just can't make them not use map strings yet
[02:43 am]
jjf28 -- you can add comments just fine
[02:43 am]
Sie_Sayoka -- so if i wanted to add comments id have to go into a different program?
[02:43 am]
lil-Inferno -- no
[02:43 am]
jjf28 -- hey guise is my site back up? was DNS issues so idk if it's finished propagating http://miniviews.netau.net/
[02:43 am]
lil-Inferno -- tbh how hard could it be?
[02:42 am]
jjf28 -- OOPs
[02:41 am]
lil-Inferno -- I mean, I'd be using OBJECT ORIENTED PROGRAMMING to develop it.
[02:41 am]
lil-Inferno -- Do I really want to tho?
[02:40 am]
jjf28 -- =) *
[02:40 am]
jjf28 -- Do it! =0
[02:39 am]
lil-Inferno -- Or I'll make it and run CHKDraft, Inc. out of business LMAO
[02:39 am]
lil-Inferno -- TBH fam make SCX Studio, a suite of tools that allows source control by serializing every part of the map into human-readable files that later get compiled into a .scx.
[02:37 am]
Sie_Sayoka -- ok
[02:35 am]
jjf28 -- looks like I didn't put in the options in for extended comments yet, only extended location names
[02:34 am]
lil-Inferno -- Sand Wraith
Sand Wraith shouted: Ishouldhavebeensen'schaoticneutral
You're too kawaii ~desu~ so random ^-^
[02:34 am]
jjf28 -- hmmm
[02:32 am]
Sie_Sayoka -- do the comments in this editor count towards string limit?
[02:30 am]
Sie_Sayoka -- thanks buddy :)
[02:29 am]
jjf28 -- hmm? It's a new editor I made http://www.staredit.net/sc1db/file/2741/
[02:27 am]
Sie_Sayoka -- how did you get there?
[02:26 am]
jjf28 -- yep I got that http://puu.sh/qchik/49cb3082eb.png
[02:23 am]
Sie_Sayoka -- made triggering super fast
[02:23 am]
Sie_Sayoka -- like you start typing in something and it filled out the rest of the word
[02:23 am]
jjf28 -- not sure what you mean by autofill, but Chkdraft has suggestions/tab-throughs :)
[02:18 am]
Sie_Sayoka -- i miss starforge :(
[02:18 am]
jjf28 -- no not really
[02:14 am]
Sie_Sayoka -- omg scmd2 doesnt have auto fill triggers?
[01:56 am]
Sand Wraith -- Ishouldhavebeensen'schaoticneutral
[01:56 am]
Sand Wraith -- also fecal flakes
[01:55 am]
Sand Wraith -- us needs to reform their everything :')
[01:38 am]
Dem0n -- probs
[01:18 am]
jjf28 -- you're entirely missing the point, the DNC needs the shape up and enact much needed election reform or they'll have swaths of people rushing to the -or-bust camps
[01:17 am]
Dem0n -- Regardless of any bias, he wasn't going to win
[01:17 am]
Dem0n -- Sanders wasn't even close to the nomination. He got roflstomped.
[01:16 am]
Dem0n -- who cares LMAO
[12:58 am]
jjf28 -- honestly, digging their grave deeper at a time like this... http://usuncut.com/politics/dnc-rules-committee-superdelegates/
[11:26 pm]
lil-Inferno -- w/e
[11:19 pm]
jjf28 -- class action lawsuit against the DNC :lol:
[07:50 pm]
Sie_Sayoka -- ty
[07:40 pm]
Sie_Sayoka -- how do i change my time on the forums?
[05:48 pm]
Dem0n -- start in an hour imo
[05:48 pm]
Dem0n -- no not in 20 minutes LMAO
[05:45 pm]
Zoan -- yo my dog is freaking out at the storm outside
[05:44 pm]
Zoan -- :O
[05:44 pm]
lil-Inferno -- Get on iCCup, channel donuts and we'll figure out when to start.
[05:42 pm]
Zoan -- start in 20 minutes, when this timestamp thing next to our shouts says 6:00?
[05:42 pm]
Zoan -- I'd be down
[05:37 pm]
lil-Inferno -- you just have to be done an hour after starting
[05:37 pm]
lil-Inferno -- just make w/e
[05:35 pm]
Dem0n -- You can make whatever probably
[05:33 pm]
Zoan -- can I make a bound
[05:20 pm]
lil-Inferno -- let's have a one hour map contest LMAO
[05:07 pm]
Valadorn -- But thank you ! :D
[05:07 pm]
Valadorn -- wow , Thank you , now i feel bad xD
[05:07 pm]
Valadorn -- OUCH !
[05:06 pm]
Dem0n -- You're running the AI script for player 7, not player 6
[05:03 pm]
Valadorn -- I think I did send it :)
[05:01 pm]
Dem0n -- w/e go ahead
[05:01 pm]
Valadorn -- How angry would u be, If i would send you the map and maybe if u will have some spare time sometime u could check it maybe ? :S Its rly early and nothings finished, I just want the brown players to move but they refuse to do anything :c
[04:59 pm]
Valadorn -- still couldnt get it to work :(



Members Online: Roy, jjf28, Sie_Sayoka, lil-Inferno